noiembrie 2, 2024

Vești bune în ceea ce privește proiectul centurii de vest a Timișoarei. Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara informează că au fost depuse cinci oferte pentru construcția acestei șosele care va avea o lungime de 13,9 kilometri.

Ofertele au fost depuse de către: Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj SA (România); Asocierea CONCELEX SRL (Lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Asociat 1) – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL (Asociat 2), AUTOMAGISTRAL – PIVDEN SRL (Asociat 3) (România – Ucraina); Asocierea SC Drumuri și Poduri Banat SRL (Lider) – SC Maxagro Center SRL (Asociat 1) – SC OPR Asfalt SRL (Asociat 2) – Obras Publicas y Regadios SA (Asociat 3) – SC Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL (Asociat 4) – SC Autotehnorom SRL (Asociat 5) – SC CML RO SRL (Asociat 6) (România – Spania); NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (Turcia) și Asocierea Precon Transilvania SRL (Lider) – Selina SRL (Asociat 1) – Ilgaz Construction SRL (Asociat 2) – IBB-HIB România SRL (Asociat 3) – BOG’ART SRL (Asociat 4) (România).

Centura de nord a Timișoarei va realiza conexiunea rutieră între DN Centura Timișoara și Varianta Ocolitoare Timișoara Sud (în execuție) și va sprijini inclusiv dezvoltarea economică regională. VO Timișoara Vest va avea profil de drum național cu două benzi pe sens, iar în cadrul contractului vor fi realizate 10 lucrări de artă, din care 3 sunt de o complexitate tehnică ridicată; pasaj pe varianta de ocolire peste DN59+Pasaj peste CF100 în lungime de 750 m, pasaj pe varianta de ocolire peste DN 6 și CFR133 în lungime de 450 m; pod pe varianta de ocolire peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol în lungime de 450 m.

De asemenea, se vor amenaja și patru noduri rutiere după cum urmează: la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN69 (E671) și Drumul național Centura Timișoara (DNCT); la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN6; la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN59A și la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu Radială Nouă de Vest (C30).

După semnarea contractului, antreprenorul va avea la dispoziție 30 de luni (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor.

Valoarea totală a investiției este estimată la aproape 460 milioane de euro, cu TVA inclus, finanțarea fiind asigurată prin Programul Transport 2021 – 2027.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *